Marcom Toolkit
In de Toolkit vind je:
1. Teksten
- persbericht
- tekst voor website of nieuwsbrief
- teksten voor social media
De teksten zijn voor een deel zelf in te vullen en aan te passen aan je eigen programmering. Gebruik de teksten over de aanbieders om de tekst aan te vullen. Zorg ervoor dat alle geel gemarkeerde delen van de tekst gepersonaliseerd zijn.
2. Beeldmateriaal
In deze map vind je verschillende beelden om te gebruiken om de Vrijheidsdagen op de kaart te zetten. Dat is o.a.:
- Het campagnebeeld van de Gelderse Vrijheidsdagen
- Overlays in twee varianten met de titel ‘Vrijheidsdagen’ en het logo van Gelderland in Vrijheid. Gebruik deze overlays over eigen beeldmateriaal om je programma onderdeel te maken van de Gelderse Vrijheidsdagen.
- Narrowcasting beelden: Je vindt beelden van de Vrijheidsdagen op het juiste formaat voor de narrowcasting en de digitale schermen in de bibliotheek. Formaat 1920 x 1080
- Social media afbeeldingen: Je vindt verschillende social media afbeeldingen om de Vrijheidsdagen online op de kaart te zetten. Gebruik het formaat 1200 x 628 voor Twitter en Facebook. Gebruik het formaat 1080 x 1080 voor Instagram.
- Webbanners: Je vindt een webbanners om op de website te plaatsen. Verwijs in de tekst op de webbanner naar de Vrijheidsdagen.
3. Logo’s
Je vindt logo’s van Rijnbrink, Gelderland in Vrijheid en het Gelders Bibliotheeknetwerk die je kunt gebruiken bij middelen die je eventueel zelf gaat maken.
4. Beeld en tekst per aanbieder
Voor sommige aanbieders vind je hier een korte omschrijving van de programmering en afbeelding om te gebruiken.
5. Video’s
Voor sommige aanbieders en programma’s is ook een korte video die je kunt inzetten om je programma online onder de aandacht te brengen.
Lees de gehele toolkit door het onderstaande bestand te downloaden.